שמי עידן קימל, ואני מפתח משחקים דיגיטליים.
אני עוסק הן בעיצוב המשחק (Game Design), הן בפיתוחו הטכני (תכנות), והן בהפקתו.
כמעצב המשחק, אני עוסק בעיצוב המכניקה, החוקים והתנהגותו המלאה של המשחק: מאפיון המכניקה העיקרית, דרך החלטות קטנות על מיקום אלמנטים במסך ועד לחוקיות המתמטית שמאחורי הקלעים.
כמתכנת, אני עוסק בפיתוחו הטכני המלא של המשחק ותחזוקתו, בשלל פלטפורמות רלוונטיות (מחשב, מובייל ועוד).
כמפיק, אני עובד מול בעלי תפקיד נוספים (גרפיקאים, מוסיקאים ועוד) ודואג לניהול שוטף של תהליך הפיתוח.
בנוסף, אני מעביר הרצאות להורים וילדים בתחום המשחקים הדיגיטליים.